tisdag 15 november 2011

Inspirationen.... Ho ho... Var tog du vägen...???

Två dagar... Nothing, Nada, Nix...
Inget har hänt, Vem snodde min inspiration eller rymde den själv??
Come back to me...I'll be good...;)

Jag har bara surfat en massa på olika bloggar, folk är sååå duktiga...
Sååå duktiga att jag börjar tvivla på mig själv...:/
Så min teori att jag ska försöka hitta min long lost buddy (inspirationen) genom å se vad andra sysslar med resultera i att det knäckte mig ännu mer... Damn it
Just nu känns det som att min inspiration är a dot to me... (vänner fras)

Ohhh back to work imorrn... Mer ångest än så får man F*N leta efter...
Kan inte nått trilla å slå mig i huvet...
Come on där uppe... Give me à break...(please)

Aja nu pratar vi om nått roligare...;)
Nu är nästa resa planerad...
Det blir Malaysia i februari... High five

Peace out mina små monstrar...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar